Κατηγορίες
Blog Personal Development

Σκέφτεσαι να γίνεις χορτοφάγος ή vegan; Διάβασε αυτές τις απλές συμβουλές!

Το να ακολουθήσεις στις μέρες μας μία χορτοφαγική ή ακόμα και vegan διατροφή δεν είναι τόσο δύσκολο όσο μπορεί κάποιος να φαντάζεται.

Ολοένα και περισσότερα εστιατόρια ανοίγουν με χορτοφαγικές και vegan επιλογές στο μενού τους, αλλά υπάρχουν και πολυάριθμες συνταγές στο διαδίκτυο, που μπορείς να πάρεις ιδέες και να μάθεις να τις μαγειρεύεις.

Παρακάτω παρατίθενται μερικές απλές συμβουλές, που θα σου επιτρέψουν να τρως αυτό που σου αρέσει να και ταυτοχρόνως να απολαμβάνεις τις κοινωνικές συναναστροφές. Αυτές οι συμβουλές θα βοηθήσουν κάθε αρχάριο που ξεκινά μία ειδική διατροφή, είτε είναι αυστηρή χορτοφαγία, είτε χορτοφαγία, είτε χωρίς γλουτένη, ή κάτι άλλο.

1. Συμβάδισε με τις εποχές

Είμαστε τυχεροί που ζούμε στην Ελλάδα και μπορούμε να γευόμαστε φρούτα και λαχανικά εποχής. Επίσης, είναι ωραίο να ψάχνεις και να βρίσκεις συνταγές γύρω από τα λαχανικά που βγαίνουν κάθε μήνα. Οπότε έτσι θα έχεις και ποικιλία στο τι θα μαγειρεύεις ανά μήνα. Το Μάρτιο για παράδειγμα μπορείς να γευθείς αγκινάρες, σπαράγγια λευκά και πράσινα, μαρούλι, ραδίκια, αντίδια, αρακά, καρότα, κουνουπίδια, λάχανα, λαχανάκια Βρυξελλών, σπανάκι, μπρόκολο, πατζάρι, πράσο, ράπα, ραπανάκι, σέλινο, σέσκουλο, φινόκιο κτλ.

2. Μην υποτιμάς τα μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά διεγείρουν τους γευστικούς κάλυκες και επίσης αποτελούν εξαιρετικό κίνητρο για να δοκιμάσεις νέες κουζίνες. Προσδίδουν στα φαγητά γεύση και ένταση.

3. Κράτησε εφοδιασμένα ψυγείο και κατάψυξη

Έτσι δεν θα ξεφύγεις ποτέ από το πλάνο. Να είσαι αυτός που πριν πεινάσει μαγειρεύει. Μπορεί να φτιάξεις και να βάλεις στην κατάψυξη σούπες, σάλτσες για μακαρόνια, βραστά φασόλια, φαλάφελ. Έτσι απλά ακόμα και αν δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις κάτι νέο, έχεις πάντα την εύκολη λύση στο ψυγείο σου. Κατεψυγμένα χορτοφαγικά γεύματα, tofu, seitan, veggie burgers και διάφορα άλλα υποκατάστατα κρέατος καλό είναι να υπάρχουν για τις μέρες εκείνες που θα βαριέσαι να ετοιμάσεις κάτι.

4. Μην αποκοπείς λόγω της επιλογής σου

Το να είσαι χορτοφάγος ή αυστηρά χορτοφάγος δεν σημαίνει ότι θα σταματήσεις να είσαι και κοινωνικός. Αν σε καλούν σε σπιτικό τραπέζι, μπορείς πάντα να πας και το δικό σου φαγητό. Έτσι σίγουρα θα έχεις κάτι νόστιμο να φας, αλλά και θα δείξεις και στους υπόλοιπους πόσο απροσδόκητα γευστικό είναι ένα vegan ή χορτοφαγικό φαγητό.

Πες μας τι σκέφτεσαι 👇

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *