Κατηγορίες
Blog Personal Development

Ανοσοποιητικό: 5 τροφές που το ενισχύουν

Ο χειμώνας συνεχίζεται και οι ιώσεις επίσης.Η άμυνα του οργανισμού μας είναι πολύτιμη. Ποιες είναι αυτές οι τροφές που προστατεύουν το ανοσοποιητικό ;

Παρ’ όλο που είναι ακόμη Μάρτιος και μπαίνουμε σιγά σιγά στην άνοιξη οι θερμοκρασίες παραμένουν χαμηλές. Υπάρχουν κάποιες ηλιόλουστες μέρες που ξεθαρρεύουμε και ντυνόμαστε πιο ανοιξιάτικα. Καλό θα είναι όμως να προσέχουμε τις μέρες σαν κι αυτές διότι οι ιώσεις καραδοκούν.

Προκειμένου να είμαστε υγιείς μπορούμε να προσέξουμε το πως ντυνόμαστε. Κύριο ρόλο παίζει η διατροφή μας. Σαν χώρα έχουμε φαγητά που είναι πλούσια σε βιταμίνες. Στη Μεσογειακή διατροφή έχουμε φρούτα,λαχανικά, ξηρούς καρπούς, ψάρια και κρέας που είναι ικανά να προστατεύσουν το ανοσοποιητικό μας.

Το κάθε φαγητό έχει να μας προσφέρει τα δικά του οφέλη. Ποιά είναι τα 5 φαγητά που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό μας ;


1. Εσπεριδοειδή

Όταν ακούμε τη λέξη εσπεριδοειδή κατευθείαν πηγαίνει το μυαλό μας στο πορτοκάλι στο γκρέιπφρουτ και στα μανταρίνια. Όλα αυτά τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν στην άμυνα του οργανισμού μας. Εκτός από αυτά το ακτινίδιο και το ρόδι είναι δυο φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C.

2. Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει πάρα πολλές ιδιότητες. Αναφέρεται πως βοηθάει στην καύση λίπους αλλά και στην άμυνα του οργανισμού. Περιέχει υψηλές ποσότητες κατεχινών που προλαμβάνει ουσιαστικά το κάθε κρυολόγημα.

3. Τζίντζερ

Το τζίντζερ ή αλλιώς πιπερόριζα είναι κινεζικής προέλευσης καθώς και το πράσινο τσάι. Προφανώς οι αρχαίοι κινέζοι ήξεραν απο γιατροσόφια. Το τζίντζερ αναφέρεται πως βοηθάει στην καλή κυκλοφορία του αίματος και στη σωστή οξυγόνωση των αγγείων.

4. Ξηροί καρποί

Κυρίως τα φουντούκια είναι από τους ξηρούς καρπούς που περιέχουν πολλά στοιχεία. Έχουν ψευδάργυρο και βιταμίνη Ε που βοηθούν το ανοσοποιητικό. Επίσης, τα αποξηραμένα φρούτα όπως οι σταφίδες είναι ιδανικά για την άμυνα μας. Περιέχουν πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες και αρκετή βιταμίνη C.

 5. Μανιτάρια

Τελευταία αλλά όχι τα χειρότερο ελπίζω είναι τα μανιτάρια. Τα μανιτάρια είναι μύκητες που φυτρώνουν στη γη και λέγεται πως είναι υποκατάστατο του κρέατος καθώς έχει πολλές ιδιότητες. Τα μανιτάρια αυξάνουν την παραγωγή λευκοκυττάρων στο αίμα και περιέχουν β-γλυκάνες. Με αυτόν τον τρόπο προλαμβάνουν τον κάθε ιό που θέλει να εισχωρήσει στον οργανισμό μας και θωρακίζει το ανοσοποιητικό.

Καλό το φαγητό δεν μπορώ να πω αλλά για να είμαστε πλήρως υγιείς καλό θα ήταν να γυμναζόμαστε και από καμιά φορά μέσα στην εβδομάδα. Η ακινησία θα μας δημιουργήσει πιο σοβαρά προβλήματα και δεν το θέλουμε. Επίσης το νερό έχει πάρα πολλές ιδιότητες αλλά μέσα στο χειμώνα το περιορίζουμε.

Εαν δεν είσαι φαν του νερού δες εδώ μερικά τιπς για να μην αφυδατωθείς.

Μην ξεχνάς η υγεία σου προέχει γι΄αυτό προσέχουμε για να έχουμε !

Από τον/την Μυρτώ Μελισσίδη

Σπουδάζω Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Λατρεύω τη μουσική και την ηθοποιία. Μου αρέσει να εμπνέομαι και να εμπνέω. Ευτυχία για μένα είναι να κάνω τους ανθρώπους γύρω μου να γελάνε.

Πες μας τι σκέφτεσαι 👇

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *